miercuri, 31 martie 2010

Suferinţă cruntă

Problema de pe ordinea de zi e nasoală rău. Cred că m-am îmbolnăvit crunt de tot. Încă de la muncă (sigur de acolo am luat virusul) mă simţeam, aşa..., ciudat..., nu ştiu exact cum să vă explic. Mi s-a mai întâmplat chestia asta, nu e prima oară, şi ştiu că atunci când se întâmplă, ajung să zac şi la pat, aşa de naşpa e. Aşa că am mers la doctor să fac un control, să-mi dea un tratament ceva, ca să fiu în formă pentru zilele următoare. M-a consultat doctorul, m-a sucit pe toate părţile, ba a vrut să-mi bage şi un deget în cur, poponaru dracului, ca la final să-mi spună vestea cea proastă:   
"Suferi de durere de pulă cronică, tinere,  şi n-am tratament pentru asta." 
"Ahaaaaa! De asta, când a venit melteanu şi a vrut să-i pun pozele de pe telefon pe card n-am putut, că  tare mă mai durea în pulă de pozele şi telefonu' lui. Mulţumesc domn doctor."
"Ai grijă, că dacă se mută durerea în faţă pulii, şi se tot depărtează de organ, se poate lăsa şi cu spitalizare." Şi e naşpa, că în spitalele noatre, ţi-o sugi, cu tot cu durere. Întrebarea e următoarea: se dă oare concediu medical la faza astă? Că dacă tot sufăr crunt, nu pot sa-mi duc durerea undeva la mare sau la munte, aşa o săptămână, şi să o plimb şi să o fâlfâi aşa în văzul lumii? Tare fain ar mai fi...

Dacă aveţi simptome asemănătoare, vizitaţi cât mai repede doctorul, că am înţeles că în perioada asta e epidemie. Sănătate vă doresc!
  




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu